E-Okul SMS Bilgilendirme Mesaj İptali

Milli Eğitim Bakanlığı e okul bilgilerini cep telefonunuza gönderen 8383 mobil bilgi servisine üye olanlar aboneliklerini nasıl iptal edebilir. Sitemize gerek öğrencilerden gerekse velilerden e okul sms bilgilendirme iptali nasıl yapılır, eokul mesaj gelmesini istemiyorum şeklinde istekler geliyor.

odev

MEB e okul Mobil Bilgi Servisi SMS üyeliği Nasıl İptal Edilir

MEB Mobil Bilgi Servisi üyelik iptali için cep telefonunuzdan IPTAL yazıp 8383’e göndermeniz yeterli olacaktır.

e okul mesaj gelmesin, e okul sms bilgilendirme iptali, e okul sms iptal

e okul SMS üyeliğinden İstediğim zaman üyelikten çıkabilir miyim ?

MEB Mobil Bilgi Servisi üyeliğiniz siz istediğiniz sürece devam edecektir. üyeliğinizi sonlandırmak istediğinizde cep telefonunuzdan IPTAL yazarak 8383’e göndermeniz yeterli olacaktir.

Yanlışlıkla e okul SMS üyeliğimi iptal ettim tekrar üye olabilir miyim?

MEB Mobil Bilgi Servisi üyeliğinizi iptal ettirdikten sonra istediğiniz zaman üyeliğinizi tekrar başlatabilirsiniz. Üyeliğinizi yeniden başlatmak için cep telefonunuzdan bilgisini almak istediğiniz öğrencinin TC Kimlik Numarasını yazarak 8383’e yollamanız yeterli olacaktır.

Öğrencilere ve Velilere Uyarı

Kimi öğrenciler okul devamsızlıklarının velilerinin cep telefonuna mesaj olarak gönderilmesinden rahatsız oluyorlar. Çünkü bu şekilde öğrenciler okulda kaçamak yapamıyorlar. Aynı şekilde ders notlarının da velilerinin görmesini istemeyen öğrenciler, haliyle e-okul mesaj gelmesin diye isteklerde bulunuyorlar. Bu öğrencilere diyeceğimiz, bu şekilde bir girişimde bulunmalarının yanlış olduğu ve velilerinizin sizlerin devamsızlık bilgilerini ve notlarınızı öğrenmesinin en doğal hakları olduğunu hatırlatmak isteriz.

E okul mesaj iptali ve SMS Bilgilendirme İptali İle İlgili Sorularınızı ve Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz …

66 yorum

  1. Telefondan iptal msji gönderdigimde geri msj geldi şu şekilde; Bu servise kullanılmamaktadır. Ne demek oluyor yani iptal mi olmuş oluyor,bir kez daha yaptığıma rağmen mesaj geldi neden?

  2. Yeter abi yeter amk kufurse küfür amk yeter neyin kafasını yaşıyon sen meb sanane lan bizim e okuldan sanaane yether siktir git başka ülkeye yeter Türk milleti olarak seni toptan istemiyoruz hergün ananiza baciniza sovuyorlar az topaelanin aklınızı başınıza alın şu uygulamayı silin beddua edecem yakinda evlerinize ateşler yağsın diye yerher git abdye yap o uygulamayi ülke tümden Batsın biz Türk çocukları olarak Babamız tarafından ölmek istemiyoruz yok iptal gilan diyor lan olmuyor çocuk mu kandırıyon hay sizinde programinizada onu yapanada ister giderim ister gitmem babamla arama giriyon aramizi bozuyon siktir git bu ulkeden seni istemiyoruz babamla aramı bozyyor meb meb kötü onun gibi olmayın git başımdan meb mutant meb bırak Peşimi küfür etmedim etsem dava etceniz amina koim neyse alda programi gotune sok

  3. ögrencinin teki velisi yerine benim numarayı vermis tevfik öztürk suzan öztürk denen. 2 yıldır mesaj geliyor nerdeyse yeter artık iptal de olmuyor. nerde zekalı var bizi bulur

  4. Ben babama msj gelmesini istemiyorum 8383 msj attım ama böyle bir üyeliğiniz bulunmamaktadır diyo ama hâlâ msj geliyo aynı şekilde gene 8383 e msj attım kendi numaram üzerine üyelik yaptim ikimizemi yoksa birimizemi msj gider

  5. sınav haftası tüm aile mutsuz öğrenci dertli iptal etmeye çalışıyoruz olmuyor nasıl bir l*anet acaba bu iptal yazdım gönderdim emin misiniz diye babama msj geldi yüzsüzlüğün böylesi istemiyor işte allah allah ya

  6. Iptal ediyorum durdur diyorum 10 gun sonra babama msj geliyor iste furkan… ogrencinizin notlarini ogrenmek istiyorsaniz evet yazin 8383 e ginderin diyor babam bida yapiyor bu ne sacma uygulama her gun babam la atisiyoruz

  7. Ben e okuldan babamin uyeligini iptal ettm ama bana tarih verdi o zaman kadar e okuldan msj alacaksiniz ddi ben tekrar durdur yazip 8383 e gonderdim e okul mep sitesinden msj alamayacaksiniz ddi babama msj gelirmi ben bunu 4 gun once yaptim uyeligin daha bitmesine zaman var yardin edin bana

  8. oğlum yaşar tuğhan özlükaya nın not bilgileri başka birilerine gidiyor numarası 05387397003 o kişide 8383 ten iptal etmiyor ve bende bundan rahatsızlık duyuyorum lütfen okişiye not bilgilrini göndermez iptal ederseniz mennun olurum sizden cevap bekliyorum yapmazsanız nereye başvurmam gerekiyo

  9. Ben yazip gonderdim iptal diye bir kac gun sonra uyeliginiz iptal edildi emin misiniz gibisinden mesaj geldi benimde iltal ettigimi amladilar bu olay 8. sinifta basima gelmisti simdi lise bir oldum yeniden yazip gonderemiyorum bunun bi cozumunu soyleyin lutfen ?

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.